بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مخالفت راه‌آهن با تعويق بازي با استقلال/حاجی جان منتظر واکنش باشگاه هستیم!

صادق رييسي‌کيا درباره درخواست باشگاه استقلال براي تعويق يک روزه ديدار تيمش با راه آهن سورينت در هفته ششم ليگ اظهار کرد: باشگاه استقلال درخواستي را براي برگزاري بازي در روز چهارم شهريور به جاي سوم به سازمان ليگ داده است. ما مخالف اين درخواست هستيم؛ چرا که تمام عوامل فني و مديريتي اين باشگاه مي‌دانند که امسال در مسابقات آسيايي و ليگ ايران شرکت مي‌کنند. آنها بايد بتوانند اين دو را کنار هم برنامه ريزي کنند و در زمينه ي جذب بازيکن طوري اقدام کنند که در آسيا و ليگ حضور داشته باشند.
وي ادامه داد: اگر اين تصميم به نفع استقلال باشد به ضرر ماست. من به تيمي که مي‌خواهد از فرصت استفاده کند اين فرصت را نمي دهم؛ چون برايم زيان دارد. سازمان ليگ هم نبايد با اين درخواست موافقت کند. آنها مي خواهند ضعف و کاهلي شان را با به هم ريختن نظم مسابقات جبران کنند. يک باشگاه نبايد به خاطر نفع باشگاه ديگري زيان دهد. با توجه به اين‌که تيم استقلال در آسيا حضور داشت آن کسي که مدير و مسوولش است بايد به گونه‌اي تيم را مي‌بست و برنامه‌ريزي مي‌کرد که بتواند در هر دو مسابقات شرکت کند.
مديرعامل باشگاه راه آهن سورينت با اشاره به اين‌که باشگاه استقلال با مطرح کردن منافع ملي مي خواهد به اين خواسته اش دست يابد، خاطرنشان کرد: اين موضوع به هيچ وجه ربطي به منافع ملي ندارد. هدف آنها اين است تا با به عقب انداختن بازي، شرايط نتيجه‌گيري خودشان را مهيا کنند اما سازمان ليگ نبايد زير بار حرفشان برود. همان‌طور که گفتم هزينه کاهلي آقايان را که نبايد من بدهم.
وي هم چنين با بيان اين‌که سازمان ليگ در اين زمينه حتما بايد با باشگاه راه آهن مشورت کند، عنوان کرد: سازمان ليگ را چه کساني تشکيل مي‌دهند؟ به هر حال باشگاه ما يک شانزدهم سازمان ليگ است. من نيز به همان اندازه‌اي که باشگاه استقلال ذي‌نفع است ذي‌نفع هستم. سازمان ليگ نبايد موازنه بين تيم‌ها را به هم بزند. اين نهايت خودخواهي استقلال است که چنين درخواستي را مطرح مي‌کند. آنها فکر مي‌کنند چون «استقلال» هستند بايد از خواسته‌هايشان اطاعت کنيم.


نظرات شما عزیزان:

ali-s
ساعت18:44---27 مرداد 1392
فروش سایت صفر دانلود سایت صفر دانلود به فروش میرسد
سایت صفر دانلود به قیمت200هزار تومان فروخته میشود برای اطلاعات بیشتر به ایمیل alirezasoltani696@yahoo.comایمیل بزنید.
آدرس این سایتwww.sefrdownload.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,لیگ سیزدهم,هفته ششم,راه آهن,سازمان لیگ, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com